środa, 28 stycznia 2015

Winter break #3 | Pomysły na ferie, awans Polaków, pytania do Q&A |

 Hej zapraszam na ten dwu- tematyczny post!
 
Wiadomości:
Mecz Polska - Chorwacja
Oglądaliście dziś ten ekscytujący mecz? Mam na myśli piłkę ręczną. Co to były za emocje! Polacy wygrali z Chorwacją, jednak mecz był bardzo zacięty, większość osób stawiało n a Chorwację, jednak Polacy pokazali na co ich stać! A to takie podsumowanie ich drogi do półfinału: 
Polska - Niemcy 26:29 (faza grupowa)
   Polska - Argentyna 24:23 (faza grupowa)
              Polska - Arabia Saudyjska 32:13 (faza grupowa)        
 Polska - Rosja 26:25 (faza grupowa)
Polska - Dania 27:31 (faza grupowa)
Polska - Szwecja 24:20 (1/8 finału)
Polska - Chorwacja 24:22 (1/4 finału)
 
Plany na ferie 
"Kluczem do udanych dni wolnych jest ich zaplanowanie"
Planowanie ferii czy jakiegokolwiek wolnego czasu jest dobrym pomysłem. Jeśli chcemy odpocząć, przeżyć aktywnie ferie i znaleźć chwilkę na naukę czy bloga musimy jakoś rozłożyć sobie ten czas. Dziś postanowiłam się tym zająć, macie tu kilka pomysłów, jak można spędzić ferie.  
 
Do rozdysponowania mamy dwa tygodnie, kilka dni można poświęcić na leniuchowanie,  odpoczęcie od szkoły i wyspanie się, bo na razie skończyliśmy szkołę, na taki krótki okres czasu.


 
 
 Pozwól sobie na przysmaki - można coś słodkiego upiec albo kupić..
 
  


...tylko z umiarem!
 
 
 
 
 
 
Można pójść ze znajomymi do kawiarni albo cukierni.










Albo zakochać się w nutelli.








Pasje - można je doskonalić lub odkrywać.

Jeśli lubimy fotografię możemy wybrać się gdzieś w plener.

 

 

 

Jak już jest mowa o wyjściu z domu, to możemy pojechać na jakiś obóz, by znaleźć się blisko natury.

 
 Albo po prostu pójść na spacer.
Trzeba ruszyć się z domu! 
 
Wypad na miasto? Czemu nie!
 
Wycieczki z przyjaciółmi mile widziane.
Trochę spokoju, czyli spędź dzień sam ze sobą. Każdemu jest to potrzebne.

 Muzyka może pomóc porozumieć się z myślami.
 
Jednak nie smućmy się w ten piękny czas!

 
"Bo przez smutek zapominamy o pięknie życia"

W smutku.

W szczęściu.

 
Marzenia można spróbować spełnić w ferie.






 Książki to dobry pomysł na zimowe wieczory.
 Nie zapomnijmy też ulepić bałwana.

 Cieszmy się każdą pogodą.

 
Wykorzystajmy ten czas w 100 procentach!
 


Piosenka dnia:

 Interpretacja piosenki "Esto No Puede Terminar"

Cytat dnia:
"[...] chwycić dłoń Boga i walczyć o swoje marzenia, wierząc, że ich spełnienie dokona się zawsze we właściwym momencie."  

Paulo Coelho

Życzę Wam wspaniałych i nie zapomnianych ferii!
Zadawajcie pytania do Q&A!!!
 



15 komentarzy:

  1. Great post
    would you like to follow each other ? I'll follow back after it

    Www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  2. I like your blog, you think if you follow me back

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post, co powiesz na wspólna obserwację?
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł z tym ludzikiem :)
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już obserwuję, czekam na ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze nie za bardzo interesuje się piłką ręczną:/ Mam wielką ochotę na babeczki z masą kremu. Mmm.
    Morze wspólna obserwacja??? jak tak to zacznij:D
    http://kossmmoslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely blog! Would you like to follow each other? Let me know if you follow and I'll follow you right back!

    http://crisisbeauty.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja planow a ferie nie mam ;)

    u mnie na blogu pytalas o wspolna obserwacje , ja jzu x

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nigdy nie planuje, całe życie na spontanie :). Dziękuję za obserwację, ja również obserwuję :D.

    indiee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny post ;) fajnie piszesz ;)

    zaobserwowałam i zapraszam do siebie ;)
    http://lilajanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post:)

    Zapraszam -> http://natss28.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja planuję od roku. Nauczyłam się tego o tym, jak w pewnym momencie stwierdziłam, że nie mam na nic czasu :D
    Pozdrawiam i zapraszam, www.milkimary.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie dni mam już w zapasie ;)

    http://emailaema.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń